Sepi...

Wah...sudah lama rasanya aku xupdate blog ni...xsempat nak menulis...banyak keje nak buat...seminggu dua ni kepala asyik berserabut aje....ntah la..apa yang aku fikir pun aku sendiri xtau.... Aku rasa kosong je sekarang... Sepi....Sunyi.....

Ya Allah Ya Tuhanku, Engkau tetapkanlah hatiku dan berikanlah aku kekuatan untuk menempuh hari-hari yang mendatang...Hanya padaMu Ya Allah aku bermohon...

Luangkanlah masa yang ada bersama orang yang tersayang..Bila orang tersebut telah pergi meninggalkan kite, kite pasti akan terasa saat2 indah bersama si dia... Cinta itu memang indah tetapi amat memeritkan jika kita xmenghargai cinta...

Jadilah seorang yang berani menghadapi cinta...Aku xpenah menyalahkan sesiapa jika cinta itu pergi begitu saja..aku salahkan diri aku sendiri kerana xberani menghadapi CINTA...

Aku masih ingat lagi betapa gembiranya aku ketika dia masih berada disisi aku.. Kini..si dia telah pergi....pergi meninggalkan aku sendiri...aku sepi...ditemani bulan dan bintang.....

Saat2 indah kite berdua xakan aku lupakan..Semoga si dia berbahagia disamping yang tersayang....

0 comments:

Catat Ulasan